وبلاگ

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای و داشتن چشمانی زیبا

آموزش کشیدن خط چشم

تاثیر گیرایی چشم ها در جذابیت و زیبایی چهره غیر قابل انکار است. به همین دلیل اغلب خانم ها همواره به دنبال راه هایی می باشند که با استفاده از آن بتوانند چشم های خود را زیباتر و درشت تر نشان دهد. یکی از راه های زیبایی بخشیدن به چشم ها نیز استفاده از خط چشم می باشد. اما اغلب خانم ها حتی اگر چندین سال باشد که از خط چشم استفاده می کنند با کشیدن آن مشکل دارند. یکی از انواع پرطرفدار مدل های خط چشم نیز، مدل گربه ای می باشد. با فروشگاه نوژا بیوتی همراه باشید تا در ادامه مطلب به طور کامل کشیدن خط چشم گربه ای را به شما آموزش دهیم. پیش از شروع به آموزش بهتر است شما را با انواع خط چشم آشنا کنیم :

انواع خط چشم ها

  1. خط چشم مدادی
  2. خط چشم ماژیکی
  3. خط چشم مایع
  4. خط چشم ژلی

انواع مدل های خط چشم ها

  1. پایه
  2. صاف
  3. روزانه
  4. کلاسیک
  5. مجلسی
  6. گربه ای و…

روش ساده کشیدن خط چشم گربه ای

یکی از بهترین راه ها برای راحت تر کشیدن خط چشم این می باشد که ابتدا با استفاده از یک مداد به صورت کمرنگ خط چشم تان را دقیق و متقارن بکشید. سپس در صورتی که از خط چشمی که کشیده اید راضی بودید با استفاده از خط چشم ماژیکی، ژلی یا مایع خود آن را پررنگ کنید. این کار را حتی می توانید با استفاده از یک سایه نیز انجام دهید.

همانطور که مشاهده می کنید خط چشم ها و مدل های آن بسیار متنوع می باشد که استفاده و کشیدن هر کدام از آن ها نیازمند مهارت خاصی می باشد. اما ما امروز در این مطلب می خواهیم به شما کشیدن خط چشم گربه ای را مرحله به مرحله و به طور کامل آموزش دهیم.

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای با مداد

توجه داشته باشید که این مدل خط چشم یکی از سخت ترین مدل های خط چشم می باشد که یادگیری آن نیاز به تمرین بسیار دارد. تا بتوانید خط چشمی حرفه ای و بی نقص داشته باشید. برای کشیدن آن قبل از انجام هر کاری از نوک تیز بودن مداد خود اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز آن را بتراشید. اگر دارای پوستی شل هستید بهتر است ابتدا گوشه بیرونی چشمتان را با استفاده از دست کمی بکشید. سپس مداد را از گوشه داخلی چشم با یک خط صاف تا جایی که مژه هایتان ادامه دارد بکشید. در محلی که می خواهید خط چشم تا آنجا ادامه داشته باشد یک نقطه قرار داده و خطی که کشیده اید را به آن نقطه متصل کنید. در آخر نیز فاصله میان دو خط خالی را پر کنید.

نحوه کشیدن خط چشم گربه ای با مداد

جمع بندی

کشیدن خط چشمی باریک، صاف و بی نقص همواره دغدغه ی بسیاری از خانم ها بوده است که انجام این کار نیازمند تمرین های بسیاری می باشد. اگر به دنبال یادگیری کشیدن خط چشم هایی بی نقص هستید توصیه می کنیم که از خط چشم های با کیفیت استفاده کنید تا هم نتیجه دلخواه را بگیرید و هم آسیبی به چشمانتان نرسد. فروشگاه نوژا بیوتی دارای انواع خط چشم ها با بهترین کیفیت می باشد. در صورت تمایل می توانید وارد صفحه خط و مداد چشم شده و از تمام محصولات ما در این زمینه دیدن کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

4 دیدگاه در “آموزش کشیدن خط چشم گربه ای و داشتن چشمانی زیبا

  1. مهسا گفت:

    ممنونم از مطالب مفیدتون

    1. nojabeauty گفت:

      خواهش میکنم ممنونم از شما

  2. فائزه گفت:

    جالب بود

    1. nojabeauty گفت:

      ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *